Mostrando entradas con la etiqueta festes. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta festes. Mostrar todas las entradas

04 junio, 2014

festa del Pare Tous


La setmana passada vàrem celebrar la festa del Pare Tous, vàrem fer una pregària al pati de l'escola amb tots els alumnes, i més tard els peixos i les granotes vàrem fer gresca i xerinola amb els companys de la llar d'Infants.



17 marzo, 2014

Aquí teniu una petita mostra del que va ser la rua de carnestoltes a la nostra escola


05 marzo, 2014

CARNESTOLTES!!!

Aquí teniu un petit resum de la setmana de Carnestoltes, pijames, petitats originals i disfresses ben xules!!!











20 febrero, 2014

Dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA

El 30 de gener vàrem celebrar la jornada de la PAU i la NO VIOLÈNCIA  a l'escola. Va ser un dia especial, ja que vàrem convidar als nostres avis i avies a venir a les classes per explicar-nos contes, històries, o com va ser la seva infància.

Vàrem passar una estona molt agradable amb ells; seguidament, ens vàrem reunir al pati amb tots els companys de Primària per a fer una pregària i per recordar la història de la Sadako i les grues de paper. 

Per acabar la festa i agrair als avis i avies la seva col·laboració i participació, els vàrem preparar un berenar al menjador de l'escola.



25 noviembre, 2013

AL PARVULARI… CELEBREM!!

Fa uns dies us vàrem mostrar com havíem celebrat la castanyada i, ben aviat doncs el temps passa ràpid, començarem amb els preparatius de les celebracions nadalenques. A més, i des de que vàrem començar el “cole”, anem celebrant aquelles festivitats que ens són pròpies. El mes passat celebràrem la festa de Sant Francesc. Entre tots els nens i les nenes de Parvulari vàrem fer un mural maquíssim. Cada classe va preparar algun element (sol, lluna, estels, núvol, flors, animalets...) Potser alguns l’heu vist doncs està al passadís de P5. Mireu, mireu...
Oi que ens va quedar molt bonic?
Doncs tot just avui hem celebrat la festivitat de la Mare Remei. De fet ja fa dies que preparàvem aquesta festa. 
Al mural de Sant Francesc vàrem afegir unes violetes fetes per nosaltres mateixos i la fotografia de la Mare Remei.
 
Un altre dia ens vàrem pintar la mà amb pintura de color lila i la vàrem estampar per guarnir el vestíbul.


 I... aprofitant que la nostra mà estava de color lila la vàrem tornar a estampar i mireu quina violeta tan bonica ens va quedar.


 Finalment, avui ens hem trobat tots els nens i les nenes de Parvulari: les granotes, els peixos, les vaques, les gallines, els elefants i els cocodrils.










 I com ens agradar moltíssim cantar i ballar, i a més ho fem molt però que molt bé, no us perdeu aquests dos vídeos. 




05 noviembre, 2013

La Castanyada

durant molts dies els infants de P4 han estat guarnint les classes per donar la benvinguda a la tardor, i el dijous 31 d'octubre els nens i nenes de Parvulari vàrem celebrar la festa de la Castanyada!! 
A la tarda vàrem sortir tots al pati i la classe de les vaques i la de les gallines vàrem representar un ball als nostres companys/es de P3 i de P5.


Desprès vàrem cantar i ballar tots junts diferents cançons de la tardor




Per acabar la festa, els nens i nenes de P4 vàrem berenar junts galetes amb xocolata i suc!!









31 mayo, 2013

FESTA DEL BEAT JOSEP TOUS

Divendres passat vàrem celebrar la Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare Tous. 
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts! 






 
Després, els alumnes de Parvulari i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala d'actes de l'escola.


 

Podeu veure totes les fotos de la celebració fent clik AQUÍ

11 mayo, 2013

Sant Jordi..

Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P4, juntament amb els nostres companys de P3 i P5!!







15 febrero, 2013

Carnaval, Carnaval..!!

Divendres 8 de febrer vàrem celebrar la festa de Carnestoltes..l'escola era plena de prínceps, pinceses, superherois, pirates, fades..mireu que guapos!!!



  

A la tarda vàrem sortir al patí gran de l'escola per fer una desfilada amb els nostres companys de Primària. 
Va ser un dia genial!


07 febrero, 2013

Primera consigna de Carnestoltes

La consigna d'ahir del rei Carnestoltes era venir a l'escola vestits amb roba dels pares, mireu que guapos i guapes estàvem!!



06 febrero, 2013

Dia de la PAU

El dia 30 de gener els alumnes de la Llar d'infants, els de Parvulari i els de Primària varem celebrar tots junts el dia de la pau i la no violència.




Després de fer l'intercanvi de vaixells entre diferents cursos, i donar-nos la pau varem ballar tots junts la cançó de "corazón con cremallera".

 

21 diciembre, 2012

Cantem nadales

L'altre dia vàrem fer el concert de nadales per als pares i mares, aquí us volem ensenyar l'últim assaig de la cançó el pessebre màgic i del poema del pessebre!





23 noviembre, 2012

Mare Remei

Avui celebrem el dia de la Mare Remei..

























Heu vist un dia un camp ple de flors?
Juntes ballant al ritme del vent?
Arc de colors, ram d’il·lusió i cant
petita o gran, cada flor és molt important.

VA HAVER-HI UN DIA
UNA FLOR MOLT ESPECIAL,
BEN PETITONA,
PERÒ FORÇA ORIGINAL:
UNA VIOLETA
QUE ESCAMPA PERFUM ARREU,
HO SAPS MOLT BÉ!!!
ÉS LA GERMANA REMEI.

Diuen del món que és un gran jardí,
ple de misteris per descobrir;
t’has de fixar, si Déu hi vols tu trobar,
petita o gran, cada flor és molt important.

14 noviembre, 2012

La tardor



"A la tardor, ni fred ni calor"
"Quan l'octubre està finit, mort la mosca i el mosquit"
"Per Tots Sants castanyes i cargols amb banyes!"
"Per Tots Sants: castanyes,
per Nadal: torrons,
per la Pasqua: mona
i tot l'any...bombons!!"

12 noviembre, 2012

La Castanyada

El passat 31 d'octubre vàrem celebrar la Castanyada...


05 octubre, 2012

Sant Francesc

Ahir, 4 d'octubre vam celebrar la festivitat de Sant Francesc. Els nostres companys de Primària van portar les seves mascotes i plantes, i ens van deixar veure-les!!!
   
 També vàrem aprendre una cançó de Sant Francesc i vam fer unes titelles amb les mascotes de les classes: vaques i gallines!

 

 "És ben maco el nostre món
 i entre tots l'hem de cuidar (2)
 Escolteu doncs una cosa
 si és que ens voleu ajudar..
 ESTIMEU TOTS LA NATURA
 COM SANT FRANCESC VA ESTIMAR (2)"