Mostrando entradas con la etiqueta nadal. Mostrar todas las entradas
Mostrando entradas con la etiqueta nadal. Mostrar todas las entradas

11 enero, 2017

CAGA TIÓ


El TIÓ DE NADAL és una tradició molt arrelada a Catalunya. 

Malgrat les múltiples variants locals, la tradició consisteix a aplegar un tros de soca o branca gruixuda dies abans del dia de Nadal, normalment a l'inici de l'Advent, i portar-lo a casa on se'l col·loca en algun racó amb una manta perquè no tingui fred i on se l'alimenta diàriament fins al dia que es fa cagar.

Un any més a l'escola vàrem celebrar aquesta tradició.



21 diciembre, 2016

BON NADAL!

Els infants i l'equip de mestres de Parvulari els desitgen un Bon Nadal.

BON NADAL!




16 diciembre, 2016

S'ACOSTA NADAL!

S'acosta Nadal i al Parvulari els infants ho viuen intensament: nadales i poemes, manualitats...
La corona d'Advent els ajuda a entendre quant temps falta per a celebrar aquestes festes tan entranyables. 
Després de la segona i tercera setmanes d'Advent... sabeu qui falta al nostre naixement?
Seguim el viatge cap al Nadal! Let's go!


22 diciembre, 2015

BON NADAL!

Els nens, les nenes i l'equip de mestres de Parvulari us desitgem...


CAGA TIÓ, TIÓ DE NADAL

Avui hem fet el CAGA TIÓ a Parvulari!






21 diciembre, 2015

CANTADA DE NADALES 2015

Un any més despedim el primer trimestre amb la CANTADA DE NADALES. 
Moltes gràcies per haver-nos acompanyat!!


Moltes felicitats "petits-grans" artistes!


23 diciembre, 2014

BON NADAL!

L’escola Josep Tous vol desijtar a totes les famílies i a tot el personal docent i no docent un bon any 2014-2015!

C AGA TIÓ

Avui hem fet el Caga Tió!








22 diciembre, 2014

MOLTES GRÀCIES!

Amb la col·laboració de les famílies hem pogut guarnir el passadís.



Podeu clicar AQUÍ per veure què bonic ha quedat.

QUARTA SETMANA D'ADVENT

La corona ja té els quatre llaços

Hem vist tota la història del naixement de Jesús

I el pessebre ens ha quedat així de bonic

19 diciembre, 2014

TERCERA SETMANA D'ADVENT

Aquesta setmana hem posat el tercer llaç a la corona d'Advent... 


Hem continuat la historia del naixement de Jesús... 


I al pessebre hem posat l'estel i els Reis Mags.


17 diciembre, 2014

JA HA ARRIBAT EL CAGA TIÓ!

Aquest matí ha arribat el tió al pati de Parvulari!



Si volem que "cagui" molt... Ja podem portar-li mandarines i torrons... 


"Caga tió, caga torró,
si no, et daré un cop de bastó"

12 diciembre, 2014

SEGONA SETMANA D'ADVENT

Al Parvulari seguim preparant l'arribada del Nadal.

Hem posat el segon llaç a la nostra CORONA D'ADVENT. Quan tingui quatre llacets sabrem que estem a punt de celebrar el Nadal.


Hem vist un altre trosset del vídeo sobre la història del naixement de Jesús. Per cert, si el voleu veure podeu clicar AQUÍ.


Finalment hem posat la segona figura al Naixement que estem fent a classe.

05 diciembre, 2014

PRIMERA SETMANA D'ADVENT

Al Parvulari preparem l'arribada del Nadal i ara que ha començat l'Advent, des de l'àrea de Descoberta del Fet Religiós hem iniciat unes activitats.

Hem posat el primer llaç a la nostra CORONA D'ADVENT. Quan tingui quatre llacets sabrem que estem a punt de celebrar el Nadal.



Hem vist la primera part d'un vídeo molt bonic sobre la història del naixement de Jesús.



Finalment hem posat la primera figura al Naixement que estem fent a classe.


20 diciembre, 2013

Caga tió

Per acabar aquest primer trimestre de curs de la millor manera possible..hem tingut la visita del Caga tió!!!! Avui ens ha dit que estava preparat per "cagar" 

hem anat picant tots i totes fins que hem sentit molta pudor..i hem vist que ens ha cagat regalets!!!











 

19 diciembre, 2013

Preparant el nadal..

a la classe de les gallines hem estat preparant la decoració de l'aula per nadal i juntament amb la classe de les vaques hem fet una manualitat i alguna sorpreseta que us mostrarem ben aviat!!