11 enero, 2013

Sortida al museu de la xocolata!!!

Avui la classe de les vaques hem anat al museu de la xocolata!!!

 Abans de començar l'activitat calia tenir les mans ben netes




Un cop preparats...mans a l'obra!! Amb uns motlles en forma de casa hem fet una xocolatina..

 
No hem pogut resistir tastar la xocolata directament de la font.. mmmm que bona!!!


També hem fet uns dibuixos amb uns llapis de xocolata..



entre dibuix i dibuix ens ha entrat gana..




 per acabar hem fet una visita a les figures de xocolata que tenien al museu


Ha estat una sortida ben divertida i dolça!!!



21 diciembre, 2012

BON NADAL!

Aquest any l’escola Josep Tous vol desijtar a totes les famílies i a tot el personal docent i no docent un bon any 2012-2013.
Que en aquestes festes la màgia sigui el teu millor vestit, el teu somriure el millor regal, els teus ulls  el millor destí i la teva felicitat el meu millor desig.

 Per veure la felicitació feu clic a FELICITACIÓ NADAL

Cantem nadales

L'altre dia vàrem fer el concert de nadales per als pares i mares, aquí us volem ensenyar l'últim assaig de la cançó el pessebre màgic i del poema del pessebre!





12 diciembre, 2012

 

Hola nens i nenes de P4! Sóc el Tió de l'escola,  ja sabeu que podeu portar-me menjar perquè el dia 21 de desembre tingui força!!



23 noviembre, 2012

Mare Remei

Avui celebrem el dia de la Mare Remei..

























Heu vist un dia un camp ple de flors?
Juntes ballant al ritme del vent?
Arc de colors, ram d’il·lusió i cant
petita o gran, cada flor és molt important.

VA HAVER-HI UN DIA
UNA FLOR MOLT ESPECIAL,
BEN PETITONA,
PERÒ FORÇA ORIGINAL:
UNA VIOLETA
QUE ESCAMPA PERFUM ARREU,
HO SAPS MOLT BÉ!!!
ÉS LA GERMANA REMEI.

Diuen del món que és un gran jardí,
ple de misteris per descobrir;
t’has de fixar, si Déu hi vols tu trobar,
petita o gran, cada flor és molt important.

14 noviembre, 2012

La tardor



"A la tardor, ni fred ni calor"
"Quan l'octubre està finit, mort la mosca i el mosquit"
"Per Tots Sants castanyes i cargols amb banyes!"
"Per Tots Sants: castanyes,
per Nadal: torrons,
per la Pasqua: mona
i tot l'any...bombons!!"

12 noviembre, 2012

La Castanyada

El passat 31 d'octubre vàrem celebrar la Castanyada...