La consigna d'ahir del rei Carnestoltes era venir a l'escola vestits amb roba dels pares, mireu que guapos i guapes estàvem!!
07 febrero, 2013
06 febrero, 2013
Dia de la PAU
El dia 30 de
gener els alumnes de la Llar d'infants, els de Parvulari i els de
Primària varem celebrar tots junts el dia de la pau i la no violència.
Després
de fer l'intercanvi de vaixells entre diferents cursos, i donar-nos la
pau varem ballar tots junts la cançó de "corazón con cremallera".
18 enero, 2013
P4-B al museu de la xocolata!
Avui la classe de les gallines hem anat al museu de la xocolata!!!
Hem estat molt atents a les explicacions i indicacions de la monitora del museu i ens hem posat mans a l'obra..mànigues del jersei amunt..i a rentar mans per començar!
Hem après que la xocolata ve del fruit del cacau, d'un arbre que només creix a la selva..
Un cop dominada la teoria..hem anat a la pràctica.. amb uns motlles en forma de caseta hem fet una xocolatina..
També hem fet uns dibuixos amb uns llapis especials de xocolata..
Quan hem acabat el dibuix..ens ha entrat gana i no ens hem pogut resistir a menjar-nos el llapis de xocolata..
Per acabar hem fet una visita a les figures de xocolata que tenien al museu..
Ha estat una sortida molt divertida i dolça!!!
11 enero, 2013
Sortida al museu de la xocolata!!!
Avui la classe de les vaques hem anat al museu de la xocolata!!!
Abans de començar l'activitat calia tenir les mans ben netes
Un cop preparats...mans a l'obra!! Amb uns motlles en forma de casa hem fet una xocolatina..
No hem pogut resistir tastar la xocolata directament de la font.. mmmm que bona!!!
També hem fet uns dibuixos amb uns llapis de xocolata..
entre dibuix i dibuix ens ha entrat gana..
per acabar hem fet una visita a les figures de xocolata que tenien al museu
Ha estat una sortida ben divertida i dolça!!!
21 diciembre, 2012
BON NADAL!
Aquest any l’escola Josep Tous vol desijtar a totes les famílies i a tot el personal docent i no docent un bon any 2012-2013.
Que en aquestes festes la màgia sigui el teu millor vestit, el teu
somriure el millor regal, els teus ulls el millor destí i la teva
felicitat el meu millor desig.
Cantem nadales
L'altre dia vàrem fer el concert de nadales per als pares i mares, aquí us volem ensenyar l'últim assaig de la cançó el pessebre màgic i del poema del pessebre!
12 diciembre, 2012
Suscribirse a:
Entradas (Atom)





















