11 marzo, 2013

Terecera setmana de Quaresma..

La setmana passada vàrem rebre un nou missatge de la Vella Quaresma:
Les GRÀCIES donaràs, i molt bé et sentiràs
A més, vàrem escoltar una nova història de la Berta i d’en Martí: “La Berta i en Martí aprenen a dir GRÀCIES”.
Segur que aquesta setmana rebrem un nou missatge, i escoltarem una altra història dels nostres amics.
Com ens agrada aprendre tantes paraules màgiques: Bon dia! Si us plau! Gràcies! Quina serà la propera?

01 marzo, 2013

Segona setmana de Quaresma..

Els infants de Parvulari continuem ajudant la Vella Quaresma i ja li hem tret la segona cama.
Aquesta vegada també hem rebut un missatge:
Si alguna cosa has de demanar, el SI US PLAU no et pots oblidar

 
A més, hem escoltat una nova història de la Berta i d’en Martí: “La Berta i en Martí aprenen a dir SI US PLAU”.


Ja tenim ganes de conèixer quin serà el proper missatge, i d’escoltar una de les històries dels nostres amics!

21 febrero, 2013

Vella Quaresma

Sabeu qui ha arribat al nostre pati?

És la Vella Quaresma! Nosaltres hem d’ajudar-la doncs com té tantes cames... no pot caminar!
De moment ja li hem tret una, i aquesta ha vingut acompanyada d’un missatge molt, però que molt important:

Cada dia pel matí el BON DIA has de dir

A més, hem escoltat una història molt bonica de dos amics: “La Berta i en Martí aprenen a SALUDAR”.


Cada setmana us anirem explicant els nous missatges que segur anirem rebent, i les històries de la Berta i en Martí que escoltarem.
Quina serà la propera?

15 febrero, 2013

Carnaval, Carnaval..!!

Divendres 8 de febrer vàrem celebrar la festa de Carnestoltes..l'escola era plena de prínceps, pinceses, superherois, pirates, fades..mireu que guapos!!!



  

A la tarda vàrem sortir al patí gran de l'escola per fer una desfilada amb els nostres companys de Primària. 
Va ser un dia genial!


Segona consigna de Carnestoltes..

El rei Carnestoltes va dir que dijous tocava anar a l'escola amb el pijama..


07 febrero, 2013

Primera consigna de Carnestoltes

La consigna d'ahir del rei Carnestoltes era venir a l'escola vestits amb roba dels pares, mireu que guapos i guapes estàvem!!



06 febrero, 2013

Dia de la PAU

El dia 30 de gener els alumnes de la Llar d'infants, els de Parvulari i els de Primària varem celebrar tots junts el dia de la pau i la no violència.




Després de fer l'intercanvi de vaixells entre diferents cursos, i donar-nos la pau varem ballar tots junts la cançó de "corazón con cremallera".