La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà
vàrem poder gaudir de la natura i conèixer els animals de ben aprop..
vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en
pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!
Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos!
Perquè la tornada de les vacances fos més dolça, els nens i les nenes de P4 hem fet unes mones de Pasqua boníssimes!!!
Hem agafat un dònut, li hem posat un ou de xocolata, "lacasitos" i per sobre xocolata ratllada.. mmm quines ganes de menjar-la!!
Avui
hem gaudit moltíssim amb un taller sobre: “LLUMIOMBRES”
-->
Hem
reflexionat sobre la llum i les ombres de manera experimental (la
vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents,
translúcids i opacs…).
Ens
han explicat un conte amb ombres xineses i ens ho hem passat molt bé!
A
continuació en han presentat una sèrie de materials i/o objectes
per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través
d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan… I fins i
tot hem vist com la nostra pròpia ombra podia fer-se més gran o
més petita.
Al
final cadascú hem fet un quadre de llum (collage amb diversos
materials per ser mirat a través de la llum), tenint en compte les
qualitats dels diferents materials que s’havien comentat
anteriorment.