19 abril, 2013

Sortida a la granja..

La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà vàrem poder gaudir de la natura i conèixer  els animals de ben aprop.. vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!




















Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos! 

05 abril, 2013

La mona de pasqua

Perquè la tornada de les vacances fos més dolça, els nens i les nenes de P4 hem fet unes mones de Pasqua boníssimes!!! Hem agafat un dònut, li hem posat un ou de xocolata, "lacasitos" i per sobre xocolata ratllada.. mmm quines ganes de menjar-la!!



22 marzo, 2013

TALLERS..

Avui hem gaudit moltíssim amb un taller sobre: LLUM I OMBRES
-->
Hem reflexionat sobre la llum i les ombres de manera experimental (la vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents, translúcids i opacs…).

Ens han explicat un conte amb ombres xineses i ens ho hem passat molt bé!


A continuació en han presentat una sèrie de materials i/o objectes per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan… I fins i tot hem vist com la nostra pròpia ombra podia fer-se més gran o més petita.

 
Al final cadascú hem fet un quadre de llum (collage amb diversos materials per ser mirat a través de la llum), tenint en compte les qualitats dels diferents materials que s’havien comentat anteriorment. 

 
 
 
 
 
 Ha estat un final de trimestre fantàstic!

21 marzo, 2013

Cinquena setmana de Quaresma..

Aquesta setmana hem rebut l'últim missatge de la Vella Quaresma:
““Per gaudir del que ens envolta, fem SILENCI una estona””

De nou hem escoltat una història de la Berta i d’en Martí:
La Berta i en Martí aprenen a fer silenci

Durant tot aquest temps hem aprés cinc paraules màgiques molt importants:
BON DIA, SI US PLAU, GRÀCIES, PERDÓ i SILENCI.

15 marzo, 2013

Quarta setmana de Quaresma..

Voleu saber quin és el missatge de la Vella Quaresma que hem rebut aquesta setmana:
Si a algú molestem, perdó li demanarem

A més, hem escoltat una història de la Berta i d’en Martí: “La Berta i en Martí aprenen a dir perdó”

La setmana vinent rebrem l'últim missatge! Quina serà? Quina paraula màgica aprendrem amb la Berta i en Martí?

11 marzo, 2013

Terecera setmana de Quaresma..

La setmana passada vàrem rebre un nou missatge de la Vella Quaresma:
Les GRÀCIES donaràs, i molt bé et sentiràs
A més, vàrem escoltar una nova història de la Berta i d’en Martí: “La Berta i en Martí aprenen a dir GRÀCIES”.
Segur que aquesta setmana rebrem un nou missatge, i escoltarem una altra història dels nostres amics.
Com ens agrada aprendre tantes paraules màgiques: Bon dia! Si us plau! Gràcies! Quina serà la propera?

01 marzo, 2013

Segona setmana de Quaresma..

Els infants de Parvulari continuem ajudant la Vella Quaresma i ja li hem tret la segona cama.
Aquesta vegada també hem rebut un missatge:
Si alguna cosa has de demanar, el SI US PLAU no et pots oblidar

 
A més, hem escoltat una nova història de la Berta i d’en Martí: “La Berta i en Martí aprenen a dir SI US PLAU”.


Ja tenim ganes de conèixer quin serà el proper missatge, i d’escoltar una de les històries dels nostres amics!