15 septiembre, 2013
21 junio, 2013
FI DE CURS..
Ja hem acabat P4, ara ens esperen unes setmanes de vacances per descansar, gaudir..i per agafar forces per començar P5 amb energia!! Ens veiem el curs que vinent..al bloc de les classes dels Cocodrils i dels Elefants!!!
MOLT BON ESTIU...I FINS AVIAT !!
31 mayo, 2013
FESTA DEL BEAT JOSEP TOUS
Divendres passat vàrem celebrar la
Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes
i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es
fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare
Tous.
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts!
Després, els alumnes de Parvulari
i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala
d'actes de l'escola.
Podeu veure totes les fotos de la
celebració fent clik AQUÍ
11 mayo, 2013
Sant Jordi..
Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P4, juntament amb els nostres companys de P3 i P5!!
29 abril, 2013
MARE DEL DIVÍ PASTOR
Fa uns dies, tota l'escola vàrem celebrar la Mare del Diví Pastor. Els nens i nenes de tot el Parvulari ens varem trobar al nostre pati per fer la festa! Mireu que divertit va ser!
19 abril, 2013
Sortida a la granja..
La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà
vàrem poder gaudir de la natura i conèixer els animals de ben aprop..
vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en
pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!
Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos!
05 abril, 2013
La mona de pasqua
Perquè la tornada de les vacances fos més dolça, els nens i les nenes de P4 hem fet unes mones de Pasqua boníssimes!!!
Hem agafat un dònut, li hem posat un ou de xocolata, "lacasitos" i per sobre xocolata ratllada.. mmm quines ganes de menjar-la!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


