El
30 de gener vàrem celebrar la jornada de la PAU i la NO VIOLÈNCIA
a l'escola. Va ser un dia especial, ja que vàrem convidar als nostres avis i avies a venir a les classes per explicar-nos contes,
històries, o com va ser la seva infància.
Vàrem passar una estona
molt agradable amb ells; seguidament, ens vàrem reunir al pati amb
tots els companys de Primària per a fer una pregària i per recordar la
història de la Sadako i les grues de paper.
Per acabar la festa i
agrair als avis i avies la seva col·laboració i participació, els
vàrem preparar un berenar al menjador de l'escola.
Aquest mes de gener els nens i nenes de P4 hem fet una sortida d'allò més dolça..hem anat al museu de la xocolata!!! Mireu aquest vídeo de la classe de les gallines per veure com ens ho vàrem passar!!!
I aquest de la classe de les vaques:
A més, podeu veure totes les fotos de la sortida fent "click" al nom de la classe: