01 abril, 2014

Psicomotricitat

Voleu saber com acabem les sessions de psicomotricitat? Amb aquesta cançó marxem del gimnàs i tornem a la classe.


 
" Silenci, silenci
si jo fos el silenci
em quedaria així..!"

17 marzo, 2014

Aquí teniu una petita mostra del que va ser la rua de carnestoltes a la nostra escola


05 marzo, 2014

CARNESTOLTES!!!

Aquí teniu un petit resum de la setmana de Carnestoltes, pijames, petitats originals i disfresses ben xules!!!











26 febrero, 2014

Ja arriba Carnestoltes..

La primera ordre del Rei Carnestoles ha estat venir a l'escola amb unes ulleres originals.. mireu que guapos i guapes: 




20 febrero, 2014

Dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA

El 30 de gener vàrem celebrar la jornada de la PAU i la NO VIOLÈNCIA  a l'escola. Va ser un dia especial, ja que vàrem convidar als nostres avis i avies a venir a les classes per explicar-nos contes, històries, o com va ser la seva infància.

Vàrem passar una estona molt agradable amb ells; seguidament, ens vàrem reunir al pati amb tots els companys de Primària per a fer una pregària i per recordar la història de la Sadako i les grues de paper. 

Per acabar la festa i agrair als avis i avies la seva col·laboració i participació, els vàrem preparar un berenar al menjador de l'escola.



29 enero, 2014

Museu de la xocolata

Aquest mes de gener els nens i nenes de P4 hem fet una sortida d'allò més dolça..hem anat al museu de la xocolata!!!

Mireu aquest vídeo de la classe de les gallines per veure com ens ho vàrem passar!!!



I aquest de la classe de les vaques:


A més, podeu veure totes les fotos de la sortida fent "click" al nom de la classe: 



28 enero, 2014

Som-hi! Units aconseguirem 1000 grues!