05 mayo, 2014

Sortida a la granja

Fa uns dies, els alumnes de P4 vàrem anar a la granja - aula d'entorn rural de Palaudàries. Va ser un dia fantàstic, on vàrem aprendre moltes coses i ens vàrem divertir molt!



Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ

02 abril, 2014

Taller de LLUM I OMBRES


La setmana passada vàrem gaudir moltíssim amb el taller “LLUM I OMBRES”
Vàrem reflexionar sobre la llum i les ombres de manera experimental (la vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents, translúcids i opacs…).
La sessió va constar de diverses parts:
Introducció al tema per tal d’activar coneixements previs i plantejar interrogants.
Presentació de materials i/o objectes per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan…
Narració amb ombres xineses d’un conte.
Creació de quadres de llum per parelles.



Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ

01 abril, 2014

Psicomotricitat

Voleu saber com acabem les sessions de psicomotricitat? Amb aquesta cançó marxem del gimnàs i tornem a la classe.


 
" Silenci, silenci
si jo fos el silenci
em quedaria així..!"

17 marzo, 2014

Aquí teniu una petita mostra del que va ser la rua de carnestoltes a la nostra escola


05 marzo, 2014

CARNESTOLTES!!!

Aquí teniu un petit resum de la setmana de Carnestoltes, pijames, petitats originals i disfresses ben xules!!!











26 febrero, 2014

Ja arriba Carnestoltes..

La primera ordre del Rei Carnestoles ha estat venir a l'escola amb unes ulleres originals.. mireu que guapos i guapes: 




20 febrero, 2014

Dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA

El 30 de gener vàrem celebrar la jornada de la PAU i la NO VIOLÈNCIA  a l'escola. Va ser un dia especial, ja que vàrem convidar als nostres avis i avies a venir a les classes per explicar-nos contes, històries, o com va ser la seva infància.

Vàrem passar una estona molt agradable amb ells; seguidament, ens vàrem reunir al pati amb tots els companys de Primària per a fer una pregària i per recordar la història de la Sadako i les grues de paper. 

Per acabar la festa i agrair als avis i avies la seva col·laboració i participació, els vàrem preparar un berenar al menjador de l'escola.