04 junio, 2014

Festa Mare del Diví Pastor..

El mes de maig, hem celebrat el mes de Maria, per això li hem portat flors i hem pregat. També li hem donat les gràcies per tot el que tenim: família, amics i hem cantat i ballat una cançó.



16 mayo, 2014

Un minut de silenci..

Dimecres al matí, tots els alumnes de l'escola hem realitzat  una trobada al pati del centre per sumar-nos al rebuig internacional al segrest de 200 nenes al nord de Nigèria. L'acció terrorista ha provocat una onada de solidaritat a escala mundial, amb el lema 'Bring back our girls' (Torneu-nos les nostres noies). A l'escola hem dut a terme un minut de silenci per condemnar aquest atac als drets dels infants


 


05 mayo, 2014

Sortida a la granja

Fa uns dies, els alumnes de P4 vàrem anar a la granja - aula d'entorn rural de Palaudàries. Va ser un dia fantàstic, on vàrem aprendre moltes coses i ens vàrem divertir molt!



Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ

02 abril, 2014

Taller de LLUM I OMBRES


La setmana passada vàrem gaudir moltíssim amb el taller “LLUM I OMBRES”
Vàrem reflexionar sobre la llum i les ombres de manera experimental (la vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents, translúcids i opacs…).
La sessió va constar de diverses parts:
Introducció al tema per tal d’activar coneixements previs i plantejar interrogants.
Presentació de materials i/o objectes per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan…
Narració amb ombres xineses d’un conte.
Creació de quadres de llum per parelles.



Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ

01 abril, 2014

Psicomotricitat

Voleu saber com acabem les sessions de psicomotricitat? Amb aquesta cançó marxem del gimnàs i tornem a la classe.


 
" Silenci, silenci
si jo fos el silenci
em quedaria així..!"

17 marzo, 2014

Aquí teniu una petita mostra del que va ser la rua de carnestoltes a la nostra escola


05 marzo, 2014

CARNESTOLTES!!!

Aquí teniu un petit resum de la setmana de Carnestoltes, pijames, petitats originals i disfresses ben xules!!!