26 enero, 2016

EL VIATGE DEL CARGOL

A P4 hem anat al CAIXAFORUM. Amb l'activitat "EL VIATGE DEL CARGOL" hem escoltat una bonica història, i hem descobert maneres senzilles de construir instruments musicals.


15 enero, 2016

English time..

Abans d'acabar el trimestre i per finalitzar el projecte de LONDON, els nens i nenes de P4 vam estar fent un joc simbòlic sobre una de les costums dels anglesos..
..el TEA TIME!!!
Vam fer un berenar amb pastes de te i amb aigua de colors (simulant al te). Va ser molt divertit!!














22 diciembre, 2015

BON NADAL!

Els nens, les nenes i l'equip de mestres de Parvulari us desitgem...


CAGA TIÓ, TIÓ DE NADAL

Avui hem fet el CAGA TIÓ a Parvulari!






21 diciembre, 2015

CANTADA DE NADALES 2015

Un any més despedim el primer trimestre amb la CANTADA DE NADALES. 
Moltes gràcies per haver-nos acompanyat!!


Moltes felicitats "petits-grans" artistes!


18 diciembre, 2015

ENGLISH TIME..

Ja fa uns dies a l'hora d'anglès vàrem estar treballant un altre edifici de LONDON. Aquest cop es tractava del LONDON BRIDGE. Vàrem veure vídeos on es mostrava com funciona aquest pont i vàrem jugar a crear el nostre particular LONDON BRIDGE per creuar el river THAMES: per nosaltres i per a jugar amb uns vaixells de paper que vàrem fer. 
Mireu com ho vàrem fer:





















Tot això mentre sonava aquesta cançó:



02 diciembre, 2015

ARTISTES DE LA XOCOLATA - LA CLASSE DE LA VACA PACA

Fa uns dies la classe de la gallina Paulina va anar al MUSEU DE LA XOCOLATA. 


 Per un dia ells també es van convertir en pastissers.


Primer varen fer un petit tast i una figura de xocolata. 



A continuació van dibuixar amb xocolata. Realment estan fets uns artistes! 

Si els voleu veure podeu clicar AQUÍ.

Però quan van acabar els seus dibuixos...