10 marzo, 2016

English time..

Heu vist al passadís de la sortida de l'escola el mural dels nens i nenes de P4?


Hem estat treballant els FEELINGS amb el conte del monstre de colors..mireu com vam fer el mural i alguna activitat. La veritat és que ho hem gaudit molt!











Us deixem el conte del monstre de colors en castellà perquè el pugeu  veure a casa:



07 marzo, 2016

PSICOMOTRICITAT




Voleu veure algunes de les nostres activitats al gimnàs? Cliqueu AQUÍ

05 febrero, 2016

CARNESTOLTES!



04 febrero, 2016

VEIG VEIG...

Què veus?












03 febrero, 2016

VERMELL, VERMELL, VERMELL...

Vermell, vermell, vermell és tot el que jo porto...



ENS RECONEIXEU?

Dimarts vàrem anar a escola amb la cara pintada!
















02 febrero, 2016

QUIN BARRET US AGRADA MÉS?

Dilluns vàrem anar a escola amb uns barrets ben originals!