"M'ho van dir i ho vaig oblidar, ho vaig veure i ho vaig entendre, ho vaig fer i ho vaig aprendre" (Confuci)
04 noviembre, 2016
02 noviembre, 2016
English time..
Els infants de P4 estem treballant un projecte sobre LONDON! Aquesta setmana hem fet el nostre propi london bus!!
També hem après una cançó molt divertida, canteu amb nosaltres??
28 octubre, 2016
29 septiembre, 2016
BENVINGUTS AL CURS 2016-2017
Gairebé sense adonar-nos acabem el mes de setembre, i el nou curs ja
està totalment en marxa. Amb ell hem iniciat tot un "viatge" ple
d'experiències, de trobades, d'aprenentatges, d'emocions... I com molt
bé diu el lema: "AMB TU SEGUIM EL VIATGE!", amb tots els qui formen part
de la nostra escola.
n
08 junio, 2016
SESSIÓ DE MÀGIA!
En la celebració de la festa de l'escola, festivitat del Pare Josep
Tous, vàrem sorprendre als infants de Parvulari amb una sessió de màgia!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)


























































