13 enero, 2017

TREBALLEM L’HIVERN

Després de les vacances de Nadal comencem a aprendre nou vocabulari: neu (snow), ninot de neu (snowman), hivern (winter) i la roba (clothes).
A més estem aprenent una cançó que es diu: «I’m a little snowman». Ens ha agradat molt! L’hem aorès de seguida. La podreu trobar en el següent link:


També hem explicat el conte de «La cigala i la formiga» («The grasshopper and the ant»)

La setmana vinent ens portarem un dibuix.






11 enero, 2017

CAGA TIÓ


El TIÓ DE NADAL és una tradició molt arrelada a Catalunya. 

Malgrat les múltiples variants locals, la tradició consisteix a aplegar un tros de soca o branca gruixuda dies abans del dia de Nadal, normalment a l'inici de l'Advent, i portar-lo a casa on se'l col·loca en algun racó amb una manta perquè no tingui fred i on se l'alimenta diàriament fins al dia que es fa cagar.

Un any més a l'escola vàrem celebrar aquesta tradició.



22 diciembre, 2016

MARATÓ DE TV3

Gràcies a tots els que veu fer possible la jornada solidària per col•laborar amb la marató de tv3 d' aquest any, destinada a investigar l'ictus i les lesions medul•lars i cerebrals traumàtiques. 

Aquí teniu un resum del que va ser la festa a l'escola:







21 diciembre, 2016

BON NADAL!

Els infants i l'equip de mestres de Parvulari els desitgen un Bon Nadal.

BON NADAL!




16 diciembre, 2016

S'ACOSTA NADAL!

S'acosta Nadal i al Parvulari els infants ho viuen intensament: nadales i poemes, manualitats...
La corona d'Advent els ajuda a entendre quant temps falta per a celebrar aquestes festes tan entranyables. 
Després de la segona i tercera setmanes d'Advent... sabeu qui falta al nostre naixement?
Seguim el viatge cap al Nadal! Let's go!


09 diciembre, 2016

PSICOMOTRICITAT

Al llarg del Parvulari els infants van progressant en el coneixement i el domini del seu cos, en el moviment, i la coordinació, tot adonant-se de les seves possibilitats.

01 diciembre, 2016

AMB TU SEGUIM EL VIATGE. LET'S GO!

Aquesta primera setmana d'Advent al Parvulari seguim el viatge.

En la nostra Corona d'Advent quatre vaixells ens indicaran que cada vegada estem més a prop de celebrar el Nadal.


Cada setmana anirem posant alguna figura del Naixement. Ja tenim l'estel!