31 mayo, 2013

FESTA DEL BEAT JOSEP TOUS

Divendres passat vàrem celebrar la Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare Tous. 
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts! 






 
Després, els alumnes de Parvulari i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala d'actes de l'escola.


 

Podeu veure totes les fotos de la celebració fent clik AQUÍ

11 mayo, 2013

Sant Jordi..

Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P4, juntament amb els nostres companys de P3 i P5!!







29 abril, 2013

MARE DEL DIVÍ PASTOR

Fa uns dies, tota l'escola vàrem celebrar la Mare del Diví Pastor. Els nens i nenes de tot el Parvulari ens varem trobar al nostre pati per fer la festa! Mireu que divertit va ser!

19 abril, 2013

Sortida a la granja..

La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà vàrem poder gaudir de la natura i conèixer  els animals de ben aprop.. vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!




















Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos! 

05 abril, 2013

La mona de pasqua

Perquè la tornada de les vacances fos més dolça, els nens i les nenes de P4 hem fet unes mones de Pasqua boníssimes!!! Hem agafat un dònut, li hem posat un ou de xocolata, "lacasitos" i per sobre xocolata ratllada.. mmm quines ganes de menjar-la!!



22 marzo, 2013

TALLERS..

Avui hem gaudit moltíssim amb un taller sobre: LLUM I OMBRES
-->
Hem reflexionat sobre la llum i les ombres de manera experimental (la vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents, translúcids i opacs…).

Ens han explicat un conte amb ombres xineses i ens ho hem passat molt bé!


A continuació en han presentat una sèrie de materials i/o objectes per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan… I fins i tot hem vist com la nostra pròpia ombra podia fer-se més gran o més petita.

 
Al final cadascú hem fet un quadre de llum (collage amb diversos materials per ser mirat a través de la llum), tenint en compte les qualitats dels diferents materials que s’havien comentat anteriorment. 

 
 
 
 
 
 Ha estat un final de trimestre fantàstic!

21 marzo, 2013

Cinquena setmana de Quaresma..

Aquesta setmana hem rebut l'últim missatge de la Vella Quaresma:
““Per gaudir del que ens envolta, fem SILENCI una estona””

De nou hem escoltat una història de la Berta i d’en Martí:
La Berta i en Martí aprenen a fer silenci

Durant tot aquest temps hem aprés cinc paraules màgiques molt importants:
BON DIA, SI US PLAU, GRÀCIES, PERDÓ i SILENCI.