Ja hem acabat P4, ara ens esperen unes setmanes de vacances per descansar, gaudir..i per agafar forces per començar P5 amb energia!! Ens veiem el curs que vinent..al bloc de les classes dels Cocodrils i dels Elefants!!!
Divendres passat vàrem celebrar la
Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes
i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es
fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare
Tous.
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts!
Després, els alumnes de Parvulari
i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala
d'actes de l'escola.
Podeu veure totes les fotos de la
celebració fent clik AQUÍ
Fa uns dies, tota l'escola vàrem celebrar la Mare del Diví Pastor. Els nens i nenes de tot el Parvulari ens varem trobar al nostre pati per fer la festa! Mireu que divertit va ser!
La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà
vàrem poder gaudir de la natura i conèixer els animals de ben aprop..
vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en
pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!
Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos!
Perquè la tornada de les vacances fos més dolça, els nens i les nenes de P4 hem fet unes mones de Pasqua boníssimes!!!
Hem agafat un dònut, li hem posat un ou de xocolata, "lacasitos" i per sobre xocolata ratllada.. mmm quines ganes de menjar-la!!
Avui
hem gaudit moltíssim amb un taller sobre: “LLUMIOMBRES”
-->
Hem
reflexionat sobre la llum i les ombres de manera experimental (la
vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents,
translúcids i opacs…).
Ens
han explicat un conte amb ombres xineses i ens ho hem passat molt bé!
A
continuació en han presentat una sèrie de materials i/o objectes
per qüestionar-nos i observar què passa quan veiem a través
d’ells, com hi passa la llum, quina mena d’ombra fan… I fins i
tot hem vist com la nostra pròpia ombra podia fer-se més gran o
més petita.
Al
final cadascú hem fet un quadre de llum (collage amb diversos
materials per ser mirat a través de la llum), tenint en compte les
qualitats dels diferents materials que s’havien comentat
anteriorment.