22 octubre, 2013

Projecte de les mascotes

Durant les primeres setmanes de curs hem estat treballant el projecte de les mascotes de la classe: LES VAQUES i LES GALLINES!!
Entre tots ho hem fet possible, portant coses de casa, i aquest és el resultat:










15 septiembre, 2013

BENVINGUTS!!


21 junio, 2013

FI DE CURS..



Ja hem acabat P4, ara ens esperen unes setmanes de vacances per descansar, gaudir..i per agafar forces per començar P5 amb energia!! Ens veiem el curs que vinent..al bloc de les classes dels Cocodrils i dels Elefants!!!




MOLT BON ESTIU...I FINS AVIAT !!

31 mayo, 2013

FESTA DEL BEAT JOSEP TOUS

Divendres passat vàrem celebrar la Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare Tous. 
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts! 






 
Després, els alumnes de Parvulari i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala d'actes de l'escola.


 

Podeu veure totes les fotos de la celebració fent clik AQUÍ

11 mayo, 2013

Sant Jordi..

Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P4, juntament amb els nostres companys de P3 i P5!!







29 abril, 2013

MARE DEL DIVÍ PASTOR

Fa uns dies, tota l'escola vàrem celebrar la Mare del Diví Pastor. Els nens i nenes de tot el Parvulari ens varem trobar al nostre pati per fer la festa! Mireu que divertit va ser!

19 abril, 2013

Sortida a la granja..

La setmana passada vàrem anar d'excursió a la granja de Palaudàries!
Allà vàrem poder gaudir de la natura i conèixer  els animals de ben aprop.. vaques, porquets, galls i gallines..fins i tot vàrem fer una passeja en pony!!!
Va ser un dia fantàstic!!!!




















Podeu veure totes les fotos fent click AQUÍ ! I ben aviat penjarem els vídeos!