25 noviembre, 2013

AL PARVULARI… CELEBREM!!

Fa uns dies us vàrem mostrar com havíem celebrat la castanyada i, ben aviat doncs el temps passa ràpid, començarem amb els preparatius de les celebracions nadalenques. A més, i des de que vàrem començar el “cole”, anem celebrant aquelles festivitats que ens són pròpies. El mes passat celebràrem la festa de Sant Francesc. Entre tots els nens i les nenes de Parvulari vàrem fer un mural maquíssim. Cada classe va preparar algun element (sol, lluna, estels, núvol, flors, animalets...) Potser alguns l’heu vist doncs està al passadís de P5. Mireu, mireu...
Oi que ens va quedar molt bonic?
Doncs tot just avui hem celebrat la festivitat de la Mare Remei. De fet ja fa dies que preparàvem aquesta festa. 
Al mural de Sant Francesc vàrem afegir unes violetes fetes per nosaltres mateixos i la fotografia de la Mare Remei.
 
Un altre dia ens vàrem pintar la mà amb pintura de color lila i la vàrem estampar per guarnir el vestíbul.


 I... aprofitant que la nostra mà estava de color lila la vàrem tornar a estampar i mireu quina violeta tan bonica ens va quedar.


 Finalment, avui ens hem trobat tots els nens i les nenes de Parvulari: les granotes, els peixos, les vaques, les gallines, els elefants i els cocodrils.










 I com ens agradar moltíssim cantar i ballar, i a més ho fem molt però que molt bé, no us perdeu aquests dos vídeos. 




05 noviembre, 2013

La Castanyada

durant molts dies els infants de P4 han estat guarnint les classes per donar la benvinguda a la tardor, i el dijous 31 d'octubre els nens i nenes de Parvulari vàrem celebrar la festa de la Castanyada!! 
A la tarda vàrem sortir tots al pati i la classe de les vaques i la de les gallines vàrem representar un ball als nostres companys/es de P3 i de P5.


Desprès vàrem cantar i ballar tots junts diferents cançons de la tardor




Per acabar la festa, els nens i nenes de P4 vàrem berenar junts galetes amb xocolata i suc!!









22 octubre, 2013

Projecte de les mascotes

Durant les primeres setmanes de curs hem estat treballant el projecte de les mascotes de la classe: LES VAQUES i LES GALLINES!!
Entre tots ho hem fet possible, portant coses de casa, i aquest és el resultat:










15 septiembre, 2013

BENVINGUTS!!


21 junio, 2013

FI DE CURS..



Ja hem acabat P4, ara ens esperen unes setmanes de vacances per descansar, gaudir..i per agafar forces per començar P5 amb energia!! Ens veiem el curs que vinent..al bloc de les classes dels Cocodrils i dels Elefants!!!




MOLT BON ESTIU...I FINS AVIAT !!

31 mayo, 2013

FESTA DEL BEAT JOSEP TOUS

Divendres passat vàrem celebrar la Festa del Beat Josep Tous. Ens vàrem reunir al pati tots els alumnes i mestres de l'escola, de la llar d'infants fins a Batxillerat, on es fa fer una pregaria i vàrem cantar i ballar la cançó del Pare Tous. 
Va ser una festa gran i molt bonica per gaudir tots junts! 






 
Després, els alumnes de Parvulari i de la llar d'infants vàrem poder gaudir d'una representació de titelles a la sala d'actes de l'escola.


 

Podeu veure totes les fotos de la celebració fent clik AQUÍ

11 mayo, 2013

Sant Jordi..

Així vàrem celebrar la diada de Sant Jordi els nens i les nenes de P4, juntament amb els nostres companys de P3 i P5!!