Aquest mes de gener els nens i nenes de P4 hem fet una sortida d'allò més dolça..hem anat al museu de la xocolata!!! Mireu aquest vídeo de la classe de les gallines per veure com ens ho vàrem passar!!!
I aquest de la classe de les vaques:
A més, podeu veure totes les fotos de la sortida fent "click" al nom de la classe:
Per acabar aquest
primer trimestre de curs de la millor manera possible..hem tingut la
visita del Caga tió!!!! Avui ens ha dit que estava preparat per "cagar"
hem anat picant tots i totes fins que hem sentit molta pudor..i hem vist que ens ha cagat regalets!!!
a la classe de les gallines hem estat preparant la decoració de l'aula per nadal i juntament amb la classe de les vaques hem fet una manualitat i alguna sorpreseta que us mostrarem ben aviat!!
Fa uns dies us vàrem mostrar com havíem celebrat la castanyada i, ben aviat doncs el temps passa ràpid, començarem amb els preparatius de les celebracions nadalenques.
A més, i des de que vàrem començar el “cole”, anem celebrant aquelles festivitats que ens són pròpies.
El mes passat celebràrem la festa de Sant Francesc. Entre tots els nens i les nenes de Parvulari vàrem fer un mural maquíssim. Cada classe va preparar algun element (sol, lluna, estels, núvol, flors, animalets...) Potser alguns l’heu vist doncs està al passadís de P5. Mireu, mireu...
Oi que ens va quedar molt bonic?
Doncs tot just avui hem celebrat la festivitat de la Mare Remei. De fet ja fa dies que preparàvem aquesta festa.
Al mural de Sant Francesc vàrem afegir unes violetes fetes per nosaltres mateixos i la fotografia de la Mare Remei.
Un altre dia ens vàrem pintar la mà amb pintura de color lila i la vàrem estampar per guarnir el vestíbul.
I... aprofitant que la nostra mà estava de color lila la vàrem tornar a estampar i mireu quina violeta tan bonica ens va quedar.
Finalment, avui ens hem trobat tots els nens i les nenes de Parvulari: les granotes, els peixos, les vaques, les gallines, els elefants i els cocodrils.
I com ens agradar moltíssim cantar i ballar, i a més ho fem molt però que molt bé, no us perdeu aquests dos vídeos.