Aquí teniu una petita mostra del que va ser la rua de carnestoltes a la nostra escola
17 marzo, 2014
05 marzo, 2014
CARNESTOLTES!!!
Aquí teniu un petit resum de la setmana de Carnestoltes, pijames, petitats originals i disfresses ben xules!!!
26 febrero, 2014
Ja arriba Carnestoltes..
La primera ordre del Rei Carnestoles ha estat venir a l'escola amb unes ulleres originals.. mireu que guapos i guapes:
20 febrero, 2014
Dia de la PAU i la NO VIOLÈNCIA
El
30 de gener vàrem celebrar la jornada de la PAU i la NO VIOLÈNCIA
a l'escola. Va ser un dia especial, ja que vàrem convidar als nostres avis i avies a venir a les classes per explicar-nos contes,
històries, o com va ser la seva infància.
Vàrem passar una estona
molt agradable amb ells; seguidament, ens vàrem reunir al pati amb
tots els companys de Primària per a fer una pregària i per recordar la
història de la Sadako i les grues de paper.
Per acabar la festa i
agrair als avis i avies la seva col·laboració i participació, els
vàrem preparar un berenar al menjador de l'escola.
29 enero, 2014
Museu de la xocolata
Aquest mes de gener els nens i nenes de P4 hem fet una sortida d'allò més dolça..hem anat al museu de la xocolata!!!
Mireu aquest vídeo de la classe de les gallines per veure com ens ho vàrem passar!!!
Mireu aquest vídeo de la classe de les gallines per veure com ens ho vàrem passar!!!
I aquest de la classe de les vaques:
A més, podeu veure totes les fotos de la sortida fent "click" al nom de la classe:
28 enero, 2014
20 diciembre, 2013
Caga tió
Per acabar aquest
primer trimestre de curs de la millor manera possible..hem tingut la
visita del Caga tió!!!! Avui ens ha dit que estava preparat per "cagar"
hem anat picant tots i totes fins que hem sentit molta pudor..i hem vist que ens ha cagat regalets!!!
hem anat picant tots i totes fins que hem sentit molta pudor..i hem vist que ens ha cagat regalets!!!
Suscribirse a:
Entradas (Atom)






