Aquesta setmana hem anat al CAIXAFÒRUM i hem participat en una activitat molt maca:
Si cliqueuAQUÍpodreu veure què bé ens ho hem passat. Sabeu? Hem imitat el so de la pluja, dels trons, de les onades... I ho hem fet utilitzant materials ben senzills!
La setmana passada vàrem rebre una visita molt especial: la Guàrdia Urbana va venir a les classes de P4!! Vàrem compartir una estona amb ells i ens ho vàrem passar molt bé.
mireu que guapos sortim a totes les fotos fent click AQUÍ