12 junio, 2015

BERENANT PA AMB OLI!

Fa uns dies vàrem organitzar un berenar al pati.
Els ingredients: pa, oli i sucre. Boníssim!







05 junio, 2015

Hello!!!

Mireu quines petites converses mantenim in english ja!!!



29 mayo, 2015

LA DAMARIS GELABERT A L'ESCOLA JOSEP TOUS

El dimarts 26 de maig la Damaris Gelabert va venir a la nostra escola.
Les "granotes", els "peixos", les "gallines", les "vaques", els "elefants" i els "cocodrils" vàrem gaudir molt amb la seva música.
Vàrem participar cantant les seves cançons, doncs sovint les cantem per dir-nos "Bon dia", per aprendre "Els dies de la setmana", per conèixer "Les vocals"...
Què bé ens ho vàrem passar!




Si voleu veure algunes fotos podeu clicar AQUÍ.

14 mayo, 2015

TALLER "SER CIENTÍFICS"

Al llarg del curs el companys de segon de Batxillerat han vingut a les nostres classes, i amb ells hem fet diferents experiments.

Fa pocs dies, com a cloenda d'aquestes activitats, vàrem gaudir moltíssim amb "ELS EXPERIMENTS D'EN MELQUIADES"














12 mayo, 2015

SORTIDA A LA GRANJA

Fa uns dies vàrem anar a la granja.


 Si voleu veure més fotografies podeu clicar AQUÍ.



08 abril, 2015

LLUM I OMBRES


Una educadora va conduir la sessió, on es pretenia reflexionar sobre la llum i les ombres de manera experimental (la vista, la llum, la foscor, les ombres, materials transparents, translúcids i opacs…). La sessió va constar de diverses parts:
Presentació: introducció al tema on es tractava d’activar coneixements previs i plantejar interrogants.
Presentació de materials: es presentaren una sèrie de materials i/o objectes per qüestionar els infants tot observant què passava mirant a través d’ells, com hi passava la llum, quina mena d’ombra feien…
Narració amb ombres xineses: explicació d’un breu conte amb ombres.
Creació de quadres de llum: cada parella d’infants va fer un quadre de llum (collage amb diversos materials per ser mirat a través de la llum), tenint en compte les qualitats dels diferents materials comentats anteriorment. 


Si voleu veure més fotos podeu clicar AQUÍ.
 

03 marzo, 2015

English song!

Els nens i les nenes de P4 us volem ensenyar una cançó que ens agrada molt: "I CAN SING A RAINBOW"






"Red and yellow and pink and greenOrange and purple and blue

I can sing a rainbow, sing a rainbow, sing a rainbow too"