A P4 hem anat al CAIXAFORUM. Amb l'activitat "EL VIATGE DEL CARGOL" hem escoltat una bonica història, i hem descobert maneres senzilles de construir instruments musicals.
26 enero, 2016
15 enero, 2016
English time..
Abans d'acabar el trimestre i per finalitzar el projecte de LONDON, els nens i nenes de P4 vam estar fent un joc simbòlic sobre una de les costums dels anglesos..
..el TEA TIME!!!
Vam fer un berenar amb pastes de te i amb aigua de colors (simulant al te). Va ser molt divertit!!
22 diciembre, 2015
21 diciembre, 2015
CANTADA DE NADALES 2015
Un any més despedim el primer trimestre amb la CANTADA DE NADALES.
Moltes gràcies per haver-nos acompanyat!!
Moltes felicitats "petits-grans" artistes!
18 diciembre, 2015
ENGLISH TIME..
Ja fa uns dies a l'hora d'anglès vàrem estar treballant un altre edifici de LONDON. Aquest cop es tractava del LONDON BRIDGE. Vàrem veure vídeos on es mostrava com funciona aquest pont i vàrem jugar a crear el nostre particular LONDON BRIDGE per creuar el river THAMES: per nosaltres i per a jugar amb uns vaixells de paper que vàrem fer.
Mireu com ho vàrem fer:
Mireu com ho vàrem fer:
Tot això mentre sonava aquesta cançó:
Suscribirse a:
Entradas (Atom)
