26 enero, 2016

EL VIATGE DEL CARGOL

A P4 hem anat al CAIXAFORUM. Amb l'activitat "EL VIATGE DEL CARGOL" hem escoltat una bonica història, i hem descobert maneres senzilles de construir instruments musicals.


15 enero, 2016

English time..

Abans d'acabar el trimestre i per finalitzar el projecte de LONDON, els nens i nenes de P4 vam estar fent un joc simbòlic sobre una de les costums dels anglesos..
..el TEA TIME!!!
Vam fer un berenar amb pastes de te i amb aigua de colors (simulant al te). Va ser molt divertit!!














22 diciembre, 2015

BON NADAL!

Els nens, les nenes i l'equip de mestres de Parvulari us desitgem...


CAGA TIÓ, TIÓ DE NADAL

Avui hem fet el CAGA TIÓ a Parvulari!






21 diciembre, 2015

CANTADA DE NADALES 2015

Un any més despedim el primer trimestre amb la CANTADA DE NADALES. 
Moltes gràcies per haver-nos acompanyat!!


Moltes felicitats "petits-grans" artistes!


18 diciembre, 2015

ENGLISH TIME..

Ja fa uns dies a l'hora d'anglès vàrem estar treballant un altre edifici de LONDON. Aquest cop es tractava del LONDON BRIDGE. Vàrem veure vídeos on es mostrava com funciona aquest pont i vàrem jugar a crear el nostre particular LONDON BRIDGE per creuar el river THAMES: per nosaltres i per a jugar amb uns vaixells de paper que vàrem fer. 
Mireu com ho vàrem fer:





















Tot això mentre sonava aquesta cançó: