Des de l'àrea "descoberta del fet religiós" vàrem fer un experiment i hem
anat veient com, dia a dia, anaven creixent unes llavors. Aquest ha
estat el resultat:
Famílies! Que ja està aquí!! JA HA ARRIBAT!! La festa de la solidaritat!!!
El proper diumenge 10 d’abril a les 10:30h esteu tots convidats a la festa! Ja sabeu que els diners recaptats aniran als alumnes de les escoles de Llatinoamèrica!
Heu vist al passadís de la sortida de l'escola el mural dels nens i nenes de P4?
Hem estat treballant els FEELINGS amb el conte del monstre de colors..mireu com vam fer el mural i alguna activitat. La veritat és que ho hem gaudit molt!
Us deixem el conte del monstre de colors en castellà perquè el pugeu veure a casa: