23 febrero, 2017

SETMANA DE CARNAVAL (4)

Sabeu qui som?











22 febrero, 2017

SETMANA DE CARNAVAL (3)

Parxís, xís, xís...


SETMANA DE CARNAVAL (2)

Ens pentinem?











20 febrero, 2017

SETMANA DE CARNAVAL

Bona nit!!



ENGLISH TIME


LES EMOCIONS (THE FEELINGS)
En aquest 2n trimestre continuem treballant el vocabulari d’hivern.
A més a més, hem treballat les diferents emocions: content (happy), trist (sad), sorprès (surprised), por (afraid), enfadat (angry).
Les cançons treballades són les següents:
Ens les sabem molt bé!
També hem jugat amb les emocions. Som capaços d'identificar cada emoció i representar-la als companys.
Ens ha agradat molt!









27 enero, 2017

DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU


El Dia Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP), conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau, es practica a escoles de tot el món el dia 30 de gener (aniversari de la mort de Mahatma Gandhi). 

El DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la no-violència i la pau.
El seu missatge bàsic diu: "Amor universal, no-violència i pau. L'Amor universal és millor que l'egoisme, la no-violència és millor que la violència i la pau és millor que la guerra".

Amb motiu d'aquesta celebració al Parvulari hem estat treballant què és la Pau. Ho hem fet amb relats senzills, cançons i balls, i també des del diàleg.

Fruit d'aquest diàlegs els infants de P4 han verbalitzat que per a ells la PAU és:



Finalment hem ballat al ritme de la PAU.

13 enero, 2017

TREBALLEM L’HIVERN

Després de les vacances de Nadal comencem a aprendre nou vocabulari: neu (snow), ninot de neu (snowman), hivern (winter) i la roba (clothes).
A més estem aprenent una cançó que es diu: «I’m a little snowman». Ens ha agradat molt! L’hem aorès de seguida. La podreu trobar en el següent link:


També hem explicat el conte de «La cigala i la formiga» («The grasshopper and the ant»)

La setmana vinent ens portarem un dibuix.