Sabeu qui som?
23 febrero, 2017
22 febrero, 2017
20 febrero, 2017
ENGLISH TIME
LES
EMOCIONS (THE FEELINGS)
En
aquest 2n trimestre continuem treballant el vocabulari d’hivern.
A
més a més, hem treballat les diferents emocions: content (happy),
trist (sad), sorprès (surprised), por (afraid), enfadat (angry).
Les
cançons treballades són les següents:
Ens
les sabem molt bé!
També
hem jugat amb les emocions. Som capaços d'identificar cada emoció i
representar-la als companys.
Ens
ha agradat molt!
27 enero, 2017
DIA ESCOLAR DE LA NO-VIOLÈNCIA I LA PAU
El
Dia
Escolar de la No-violència i la Pau (DENIP),
conegut també com a Dia
Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau,
es practica a escoles de tot el món el dia 30 de gener (aniversari
de la mort de Mahatma Gandhi).
El
DENIP propugna una educació permanent en i per a la concòrdia, la
tolerància, la solidaritat, el respecte als drets humans, la
no-violència i la pau.
El
seu missatge bàsic diu: "Amor
universal, no-violència i pau. L'Amor universal és millor que
l'egoisme, la no-violència és millor que la violència i la pau és
millor que la guerra".
Amb
motiu d'aquesta celebració al Parvulari hem estat treballant què és
la Pau. Ho hem fet amb relats senzills, cançons i balls, i també
des del diàleg.
Finalment hem ballat al ritme de la PAU.
13 enero, 2017
TREBALLEM L’HIVERN
Després
de les vacances de Nadal comencem a aprendre nou vocabulari: neu
(snow), ninot de neu (snowman), hivern (winter) i la roba (clothes).
A
més estem aprenent una cançó que es diu: «I’m a little
snowman». Ens ha agradat molt! L’hem aorès de seguida. La podreu
trobar en el següent link:
També
hem explicat el conte de «La cigala i la formiga» («The
grasshopper and the ant»)
Suscribirse a:
Entradas (Atom)












































